نارسایی کلیه با کراتینین 5.9 شانس بازیابی چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"من یک بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 5.9 هستم و من می خواهم به دانستن شانس بهبودی چه هستند." در واقع، برای این سوال شانس بهبودی به طور عمده در درمان بیمار را انتخاب کنید بستگی دارد. با درمان مناسب، نارسایی کلیه با کراتینین 5.9 می تواند بیش از نیمی شانس برای به دست آوردن بهبودی داشته باشد، حتی اگر آنها می توانند بیماری را معکوس کاملا، آنها همچنین می توانند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند و با این بیماری برای مدت طولانی زندگی می کنند.

کراتینین 5.9 به معنای چیزی است که برای بیمار نارسایی کلیه؟

در درمانگاه، کراتینین 5.9 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیوی است، بدون کنترل خوب آن ممکن است به بیماری کلیوی end مرحله می رود. اما با درمان به موقع و مناسب از بیمار می تواند بیماری را به خوبی کنترل کنید. پس از همه، آن است که فقط به مرحله 4 بیماری کلیوی لغزش، هنوز هم وجود دارد در سمت چپ برخی از کلیه ها می تواند به طور معمول کار می کنند.

درمان مناسب برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 5.9 چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. این می تواند سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را می توان در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ مواد تشکیل دهنده در آن می تواند به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. پس از آن می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند. علاوه بر این، آن است که یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می تواند این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، کلیه بیمار شکست با کراتینین 5.9 بیش از نیمی از فرصتی برای معکوس کردن بیماری، حداقل می تواند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید. اگر سوالی دارید دیگر در مورد نارسایی کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، فقط با ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-treatment/1468.html





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، نارسایی کلیه با کراتینین 5 , 9، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: